Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007
posted by Librofilo at Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007 | Permalink
Αλήθειες και ψέμματα (ή μήπως μόνο ψέμματα...)
Έχετε τρελλαθεί όλοι,bloggers και συμπαθούντες?

Παίρνω την μπάλα από τον Μαμαλούκα και την Σταυρούλα που μου την ρίξανε και δεν ξέρω τι να την κάνω (γι’αυτό «τό’παιζα δύσκολος» Δημήτρη μου).

Ας το πάρει το ποτάμι λοιπόν (I hate this game)αν και το προφίλ μου "τα λέει όλα" γιά μένα...

Ο Librofilo:

Θυμώνει πολύ δύσκολα και είναι πολύ υπομονετικός.Όταν όμως θυμώσει με κάποιον ή με κάτι τότε εκρήγνυται με απρόβλεπτες συνέπειες.

Απολαμβάνει ιδιαίτερα την οδήγηση.Μπορεί να ξεκινήσει γιά μιά απλή βόλτα και να βρεθεί στην Θεσ/νίκη.Οδηγεί γρήγορα και πολλές φορές πολύ επικίνδυνα ,πάντως διατηρεί την "παραδοσιακή ηρεμία" του σε όλες τις δύσκολες καταστάσεις που μπορεί να προκύψουν.

Το μοναδικό όνειρο που είχε από παιδί,ήταν να ταξιδέψει σε όλο τον κόσμο (ο πολύς Ι.Βερν σε τρυφερή ηλικία,μάλλον του το έκανε αυτό).Κατά ένα μεγάλο μέρος βαδίζει στο σωστό δρόμο και ελπίζει να μη ψοφήσει γρήγορα και δεν προλάβει να το υλοποιήσει.

Είναι πολύ ρομαντικός και τρελλαίνεται γιά τα μελοδράματα.Μερικοί που νομίζουν ότι τον ξέρουν μπορεί να γελάσουν εάν διαβάσουνε αυτή τη δήλωση αλλά είναι η περισσότερο αληθινή απ'όλες.

Θα ήθελε να έχει μιά μηχανή του χρόνου και να μπορεί να μεταφέρεται σε διάφορες εποχές γιά μιά μέρα.Έχει μιά αστείρευτη περιέργεια γιά την καθημερινότητα των απλών ανθρώπων που ζήσανε σ’αυτόν τον πλανήτη.

Εχω κι’άλλα βρε,πάνω στο καλύτερο με σταματάτε...Τέλος πάντων το μπαλάκι πάει στους :

Σπυρέττο72

Αναγνώστρια

Celsius33

Πατριάρχη Φώτιο
 



45 Comments:


At 21/2/07 21:51, Blogger mamaloukas

"Είναι πολύ ρομαντικός και τρελλαίνεται γιά τα μελοδράματα."
Νταν!
Νταν! (καμπανιές είναι αυτές)

ωραίο, Λίμπρο, μπράβο.
σου αξίζουν δέκα μέρες διακοπές σ' ένα εξωτικό μέρος.

 

At 21/2/07 22:56, Blogger Ελένη

Αχ κύριε Λιμπροφίλε μου, γιατί δεν μου το είχατε πει πως σας αρέσουν τα μελοδράματα να έρχομαι εδώ και να χτυπάμε πέντ'-έξι μελοδράματα στην καθισιά μας;

 

At 21/2/07 23:48, Anonymous Ανώνυμος

Συνοψίζοντας:

Patience and anger are the two dangerous drives which travels you in a romantic way to the most secret “time seasons” of one’s every day life.

Drive carefully and live on the edges!

 

At 22/2/07 09:28, Blogger Librofilo

@Mamaloukas>Τό'ξερα ότι όλοι θα με κράξουν γι'αυτό...Τώρα,τώρα ετοιμάζομαι γιά τις διακοπές..

 

At 22/2/07 09:29, Blogger Librofilo

@Ελένη>Έλα ντε...Σας το είχα πει αλλά δεν το ενθυμείσθε..

 

At 22/2/07 09:30, Blogger Librofilo

@Nothing is impossible girl>Many thanks,το συνοψίσατε τέλεια.

 

At 22/2/07 10:26, Anonymous Ανώνυμος

...μ' αρεσε αυτο για την οδηγηση! ...Ερχεσαι συνοδηγος μου στο Ακροπολις?

 

At 22/2/07 10:45, Blogger Librofilo

@Nuwanda>Ευχαριστώ αλλά ζαλίζομαι όταν οδηγεί άλλος..Εάν οδηγήσω εγώ κι'εσύ συνοδηγός έρχομαι.

 

At 22/2/07 11:01, Anonymous Ανώνυμος

...δεν μου ακουγεται σεξυ αυτο - εκτος και αν βαλουμε δυο τιμονια στο αυτοκινητο...

 

At 22/2/07 11:01, Anonymous Ανώνυμος

...δεν μου ακουγεται σεξυ αυτο - εκτος και αν βαλουμε δυο τιμονια στο αυτοκινητο...

 

At 22/2/07 12:19, Blogger mamaloukas

Μήπως να οδηγήσω εγώ και να σας πάω να δούμε την Ακρόπολη;

 

At 22/2/07 12:36, Anonymous Ανώνυμος

Οχι, θα οδηγήσω εγώ και θα σας πάω βόλτα στη παιδική χαρά ή στο πάρκο (librofilo - nuwanda στο πίσω κάθισμα, παιδικό). Είδατε φίλτατε τα βιβλία τι ζημιά που σας κάνουν; (Αμ έχει δίκιο η μαμά). Τομ Σώγιερ δια βίου! Αν και προς το "Ανεμοδαρμένα ύψη" το βλέπω το ποστ. Εξοχα, έξοχα! Είδατε που δεν είναι να το φοβάται κανείς το παιχνίδι; Ασε που τα συμπεράσματα πάντα είναι εξαιρετικά. Και απ' τα ψεύδη συμπεραίνουν τα περισσότερα οι ψυχολόγοι. Αν και κάτι μου λέει πως είστε αυθεράπευτα ειλικρινής. Αν και δεν συνάδει η ειλικρίνεια με τα... ανεμοδαρμένα ύψη, αλλά λέμε τώρα...

 

At 22/2/07 12:46, Anonymous Ανώνυμος

Μαμαλούκας, μπροστά. Συνοδηγός! Στο τιμόνι, αδιαπραγμάτευτα, εγώ. Συγγνώμη για την... επαναφορά, αλλά δεν διευκρίνησα σύνθεση. (και λουλουδάκι θα έχει κύριε Μαμαλούκα μας)(και συγγνώμη για το... εγώ, αλλά πως να το πω; εσύ;)

 

At 22/2/07 13:40, Blogger mamaloukas

Τρέμετε Άλεφ σε λίγο ανεβάζω τις απαντήσεις σας (και σαν ποστ ε;)

 

At 22/2/07 14:02, Blogger scalidi

Ελένη, κι εσείς στο κλαμπ του μελοδράματος; Χαίρομαι!

Δέκα μέρες διακοπές σε εξωτικό μέρος; Ε, δεν ζηλεύω τίποτα άλλο παρά το ότι θα διαβάσει ο λίμπρο πολύ περισσότερο από μένα...Το μαύρισμα χάρισμά σας.

άλεφ, δεν φοβάστε που ανέλαβε ο Demetrio Lucas να σας κάνει ποστ; Θρίλερ οσμίζομαι.

άντε, καλέ λίμπρο, ήταν τόσο εύκολο που δεν ξέρετε τι να κάνετε το μπαλάκι, εμείς τι το κάναμε δηλαδή;

 

At 22/2/07 14:17, Anonymous Ανώνυμος

xaxa, κυριες και κυριοι, βλεπετε ξεκαθαρα στα σχολια αυτου του ποστ το μεγαλο μειονεκτημα που εχουμε ως λαος: τεσσερις ανθρωποι - και θελουμε ολοι να οδηγησουμε!!!

...too many chiefs, few indians....

 

At 22/2/07 14:25, Blogger Librofilo

@Nuwanda+Mamaloukas>Πάμε να οδηγήσουμε στο "Ακρόπολις" και θα τα βρούμε στην πορεία,ποιός θα κάνει τι..Εκεί θα κολλήσουμε?

 

At 22/2/07 14:26, Blogger Librofilo

@Mamaloukas>Περιμένω εναγωνίως το ποστ με τις "αλήθειες" της Alef.

 

At 22/2/07 14:27, Blogger Librofilo

@Scalidi>Και μαύρισμα,και διάβασμα σε μεγάλη δόση και τα δύο.Φτάνει να βοηθήσει ο καιρός λίγο...Δύσκολο ήταν το μπαλάκι,γιά'μένα πολύ δύσκολο.

 

At 22/2/07 14:38, Anonymous Ανώνυμος

@Nuwanda>Μα είπαμε, ζαλίζονται ως συνοδηγοί! Αχ κι εσείς μου χαραμίζεστε σε λάθος εποχή! Τόση... κοινωνιολογική ανάλυση και να πάει χαμένη!
@Μamaloukas> Με προκαλείτε! Να φοβηθώ; Μα αν ήμουν ηρωίδα σας θα ήμουν η δολοφόνος!
@Scalidi> Κι εσύ τέκνον Βρούτε;
@Librofilo> Να τα περάσετε τέλεια! Κι όχι πολύ διάβασμα, να κάνετε κι άλλα πράγματα εκεί. Και να είναι το πιο καλό ταξίδι της ζωής σας.

 

At 22/2/07 14:43, Blogger spiretos72

Δεν την γλύτωσα τελικα :-) Σε αυτά τα παιγνίδια κανονικά έπρεπε να συμμετέχουν μόνο παλιοί και έμπειροι bloggers... εμεις οι άπειροι θα έπρεπε να παρακολουθούμε για να μαθαίνουμε.....

 

At 22/2/07 14:46, Blogger scalidi

εγώ θα μείνω στα εξωτικά και τροπικά Πατήσια πάντως, κι όποιος διαφωνεί, απλώς δεν ξέρει την περιοχή...θα έμπαινα σε γαργαλιστικές λεπτομέρειες, αλλά σέβομαι τους οδηγούς που ζαλίζονται ως συνοδηγοί...

καλέ άλεφ, δολοφόνος; ντροπή...τι θα γράψει μετά ο συγγραφέας (ο υπερλούξ), αν εσείς αποκαλύπτεστε αμέσως!


ζηλεύω την ηλιοθεραπεία σου, λίμπρο, γι' αυτό τα λέω αυτά

 

At 22/2/07 14:47, Blogger Librofilo

@Alef>Τομ Σώγιερ,Δεκαπενταετής πλοίαρχος και Ανεμοδαρμένα Ύψη οπωσδήποτε..Τι στο καλό,αγαπημένος ήρωας ο Χήθκλιφ.Έχετε δίκιο,το ποστ μου αυτό είναι "η χαρά του ψυχολόγου"...Περιμένω να διαβάσω τις απαντήσεις σας στου Μαμαλούκα

 

At 22/2/07 14:54, Anonymous Ανώνυμος

Α, στον Χήθκλιφ, θα.. μονομαχήσουμε! Δικός μου ο Χήθκλιφ! Να βρείτε κάτι σε... κορίτσι εσείς! Μια... Εντα Γκάμπλερ δεν σας κάνει; Η... Μαντάμ Μποβαρύ; Κυρία με τας καμελίας μην πάει και τζάμπα ο... βήχας; Αλλά μακριά απ' αυτόν! Ο Χήθκλιφ ήταν και θα παραμείνει δικός μου!

 

At 22/2/07 15:14, Blogger Librofilo

@Alef>Η Μαντάμ Μποβαρύ είναι "το χειρότερό μου",σε κορίτσι δεν μου έρχεται τώρα,θα το σκεφτώ και θα σας πω.

 

At 22/2/07 15:16, Blogger Librofilo

@Spiretos72>Δεν νομίζω να την γλυτώσει κανείς τελικά..

 

At 22/2/07 15:26, Blogger mamaloukas

ΕΚΤΑΚΤΟ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ
Κυκλοφόρησαν οι απαντήσεις της Άλεφ!
Αποκλειστικά και μόνο στο www.mamaloukas.blogspot.com

μια και μιλάτε για ήρωες εγώ δε θα μπορούσα να μην είμαι ο Τζακ Τόρενς
κι από κορίτσια η Άννι Γουίλκς.

 

At 22/2/07 15:30, Blogger scalidi

καλά ταξίδια. εις το επανιδείν, λίμπρο

δεμ ο λουκ> εγώ θα ήμουν η Ζο από τις Μικρές Κυρίες της Λουίζα Άλκοτ ή ο Πασπαρτού από το Γύρο του Κόσμου σε 80 Μέρες ή η Φράνσις από το ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν

 

At 22/2/07 15:52, Blogger Librofilo

@Scalidi>Σ'ευχαριστώ

 

At 22/2/07 18:08, Blogger DeliriumTremens

"Mamaloukas said...
μια και μιλάτε για ήρωες εγώ δε θα μπορούσα να μην είμαι ο Τζακ Τόρενς
κι από κορίτσια η Άννι Γουίλκς"

κύριε Μαμαλούκα, με θορυβούν ( :) ) οι προτιμήσεις σας αναφορικά με λογοτεχνικούς ήρωες..
(Ξέρω, καλά θα κάνω να το πάω στον ψυχοθεραπευτή μου)
Απο την άλλη, όμως, αισθάνομαι μια εκλεκτική συγγένεια.

Τα σέβη μου.

:)

 

At 22/2/07 18:15, Blogger mamaloukas

ντελίριουμ
σας το είχα πει. μόλις είδα το ψευδώνυμό σας κατάλαβα πως μιλούμε την ίδια γλώσσα. :)))

 

At 22/2/07 19:43, Anonymous Ανώνυμος

σεβασμός και άρωμα ευγενούς...

 

At 23/2/07 12:28, Blogger celsius33

Καλό ταξίδι όπου πάτε. Ευχαριστώ για τη σκυτάλη αλλά απάντησα ήδη , με ένα δικό μου τρόπο στην πενταλογία . Εκτός από το δεύτερο , την οδήγηση δηλαδή που δε με πολυτρελλαίνει , σε όλα τα υπόλοιπα με βρίσκεται απόλυτα και αδιαπραγμάτευτα σύμφωνο , όπως το είχα υποψιαστεί δηλαδή , και ας είστε μεσήλιξ όπως αυτοπεριγράφεστε , και γω νιος ακόμη. Ο τρόπος που γράφεται είναι νεανικός . Χαιρετισμούς

 

At 24/2/07 08:58, Blogger anagnostria

Άντεξα να διαβάσω όλα τα σχόλια χωρίς να μου δημιουργηθεί η επιθυμία να παρέμβω. Αλλά όταν έφτασα στη Φράνσις του "Ένα δέντρο μεγαλώνει στο Μπρούκλιν" σχεδόν μου ήρθαν δάκρυα στα μάτια. Αχ, Σταυρούλα, τι μου θύμισες!Το πιο αγαπημένο βιβλίο της εφηβείας μου, ένα βιβλίο που αγάπησα όσο κανένα, ίσως γιατί αυτό μαζί με τη "Ρεβέκκα" και το "Αύριο όλα θα πάνε καλύτερα" ήταν τα πρώτα δικά μου βιβλία που απόκτησα. Και να σκέφτομαι πως το έχω χάσει...Θα το ξαναγοράσω, αλλά δεν θα είναι το ίδιο πια...

 

At 25/2/07 17:09, Blogger Mathilde

"...να μη ψοφήσει γρήγορα και δεν προλάβει να το υλοποιήσει."

Ναι ναι, πολύ ρομαντικός...

 

At 25/2/07 17:15, Blogger Mathilde

Α, απο ήρωες μαντέψτε ποια θα ήμουν...

Πάντως θα μου άρεσε να είμαι η Σοφία από τον "Κόσμο της Σοφίας".

 

At 26/2/07 10:43, Blogger scalidi

αγαπητή αναγνώστρια, σχεδόν το ξέρω απέξω αυτό το βιβλίο...ακόμη και το τραγουδάκι με τη Μόλι Μαλόουν...εγώ το έχω ακόμη το αντίτυπο φθαρμένο αλλά ολοζώντανο, ήταν και μένα από τα πρώτα που απέκτησα

 

At 26/2/07 12:47, Anonymous Ανώνυμος

@mathilde> Μα γιατί απορείτε! Ο αυτοσαρκασμός ταιριάζει με το μελόδραμα. Εξάλλου η μαμά μου μέσα στα δύσκολα έλεγε και το εξής σοφό: να είστε ευαίσθητοι με τους άλλους και όχι με την πάρτη σας! Και είναι το μόνο που κράτησα. Ειδ' άλλως πάμε στον ρομαντισμό του Παράσχου (θυμάστε το περιβόητο "την θέλω λευκήν ως νεκρικήν σινδόνη") και έχω την εντύπωση ότι ουδόλως εννοούσε κάτι τέτοιο. Για κείνο που εννοούσε μια χαρά δένει το αυτοσαρκαστικό.

 

At 27/2/07 02:54, Blogger NinaC

Για τα 5 σου:

1. Ανυπομονώ να το δώ!!! Θα σου διαβάλω το Μαμαλούξ! χε χε χε

2. Το ξέρω, το έχω δει.

3. Το ξέρω.

4. Το είχα υποψιαστεί.

5. Είναι εμφανές.

Να περάσεις πολύ πολύ καλά όπου πας!

 

At 27/2/07 16:00, Blogger Mathilde

Έχετε δίκιο alef, δεν το ειχα σκεφτεί έτσι...

 

At 4/3/07 23:24, Blogger Annabooklover

Έχω τρία σχόλια:
1. Μελοδράματα: η ειδικότης μας
2. Καθώς θα οδηγείτε για Θεσ/νίκη δε κάνετε μια στάση Λάρισα;
3. Παιδιά, η Ελέν!Πού χάθηκες εσύ βρε ψυχή; Ούτε μια επίσκεψη από μας, τίποτε; Έτσι κάνουν οι φίλοι;

 

At 5/3/07 11:40, Blogger Librofilo

@Alef/Comp.Doll/Annabooklover>Σας ευχαριστώ γιά τα καλά σας λόγια.Αννα εάν βρω χρόνο σε κάποιο ταξίδι μου (δυστυχώς τελευταία όλο και περισσότερο με το αεροπλανο ανεβαίνω Θεσ/νίκη)θα σταματήσω στα μέρη σας.Εαν βρεθείτε κι'εσείς στην Αθήνα,ενημερώστε...

 

At 5/3/07 11:42, Blogger Librofilo

@Mathilde>Ελάτε τώρα,ο αυτοσαρκασμός ήταν εμφανής,περίμενα να το δείτε προτού παρέμβει το "Αλεφ".

 

At 5/3/07 12:29, Blogger scalidi

Μαυριιίσατεεε; Εκ του "γυρίσατε", της Καρέζη στη δεσποινίς διευθυντής... Καλώς ήρθατε

 

At 5/3/07 12:48, Blogger Librofilo

@Scalidi>Ευχαριστώ,ένα χρωματάκι το πήρα...

 

Δημοσίευση σχολίου

~ back home