Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006
posted by Librofilo at Δευτέρα, Νοεμβρίου 20, 2006 | Permalink
Ο μάγκας του Βοτανικού
Με τον Δημήτρη Μαμαλούκα γνωριστήκαμε μέσω του blogging.Με αφορμή τον μεγάλο B.Traven (κοινή μας αγάπη),αρχίσαμε μιά αλληλογραφία,η οποία εξελίχθηκε σε φιλία.Όταν διάβασα την ΑΠΑΓΩΓΗ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ κατάλαβα ότι ο Δημήτρης έχει μεγάλο ταλέντο.Το βιβλίο θα μπορούσε να είναι καλύτερο,του το είπα,τον στενοχώρησα λίγο αλλά προς τιμή του δεν προσπάθησε να μου αλλάξει άποψη.Υπάρχει αναφορά μου,σε σχετικό ποστ γιά τα βιβλία του καλοκαιριού.

"Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΘΑΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΒΟΤΑΝΙΚΟΥ" (85)είναι το δεύτερο βιβλίο του Δημήτρη και έχει εκδοθεί το 2003,είναι δηλαδή προγενέστερο της "Απαγωγής".Ένα μυθιστόρημα εντυπωσιακό τόσο σε σύλληψη, όσο και σε εκτέλεση.Καταπληκτικός ρυθμός που σε παρασέρνει,300 σελίδες που τις διαβάζεις σε μερικές ώρες,με τον "φόβο να τρώει τα σωθικά" σου.Θρίλερ Αμερικάνικου στυλ που φέρνει στην μνήμη πολλές ταινίες (κυρίως) αλλά και μάστορες του αστυνομικού μυθιστορήματος.

Η ιστορία με δυό λόγια:
Ο ήρωας κατεστραμμένος οικονομικά από τον μισότρελλο αδερφό του (με τον οποίο μισούνται θανάσιμα),σχεδιάζει την ληστεία μιας χρηματαποστολής του Πολεμ.Ναυτικού στην μοναδα που υπηρετεί την θητεία του.Η ιδέα αυτή καρφώνεται στο μυαλό του τόσο πολύ ώστε ούτε ένας έρωτας που ζει γιά πρώτη φορά στη ζωή του μπορεί να του την βγάλει.Σχεδιάζει το πλάνο και το αιματοκύλισμα έρχεται φυσιολογικά.Το τέλος είναι απρόσμενο γιά όλους.

Μυθιστόρημα δυνατό,ασεβές,νοσηρό,με τον κεντρικό ήρωα,να είναι η απόλυτη ενσάρκωση του ΚΑΚΟΥ,με δευτερεύοντες πολύ ενδιαφέροντες χαρακτήρες,οι οποίοι παίζουν ουσιαστικό ρόλο στην ανέλιξη της πλοκής.Το στυλ του συγγραφέα είναι εξπρεσσιονιστικό,οι ψυχολογικές προεκτάσεις είναι πολύ υπαινικτικές,περισσότερο καλείται ο αναγνώστης εν μέσω ενός φρενήρους ρυθμού να βρει τις υπόγειες διαδρομές της πλοκής.

Μειονεκτήματα σίγουρα υπάρχουν,αλλά είναι άδικο γιά τον συγγραφέα να σταθεί κανείς σε αυτά.Ο Μαμαλούκας ήθελε να γράψει μιά ιστορία δράσης και σε αυτό πέτυχε απόλυτα χαρίζοντας μεγάλη απόλαυση μ'αυτό του το δημιούργημα.

Ενα βιβλίο που περιμένει τον κατάλληλο σκηνοθέτη γιά να γίνει μιά καταπληκτική ταινία δράσης και μυστηρίου όπως αναφέρει και σε σχετικό ποστ ο nuwanda.Ακόμα πιό επιτακτικά, το βιβλίο περιμένει τον κατάλληλο μεταφραστή γιά μιά μεγάλη καρριέρα σε άλλες αγορές που μάλλον θα το εκτιμήσουν καλύτερα άνθρωποι απαλλαγμένοι από την "σοβαροφάνεια" και την "Ελληνολατρεία" της ντόπιας διανόησης.

Δεν θέλω να γράψω κάτι άλλο γιά το βιβλίο,παραθέτω μιά συνομιλία που είχαμε σήμερα υπό μορφή chat με τον Δημήτρη πάνω σε ορισμένες απορίες που είχα γιά το βιβλίο.Σαχλαμαρίσαμε και λίγο αλλά δεν γινόταν αλλιώς (δεν επείθετο με τίποτα να μιλήσει γιά το βιβλίο του,ο τάλας).Με τον κίνδυνο να μας χαρακτηρίσουν "ψωνάρες" ιδού:

LF: Θέλω να μιλήσουμε για τον Βοτανικό γιατί μου εκανε μεγάλη εντύπωση
Dimitris: ναι; εγώ δε πολυθέλω, βαριέμαι
LF: Εγω όμως θέλω και θα το συζητήσουμε γιατι θα γίνεις διάσημος τώρα.Λοιπόν πως σου ήρθε η ιδέα η ανώμαλη της ιστορίας
Dimitris: όντας ανώμαλος απλώς άφησα τον εαυτό μου ελεύθερο
LF: Πιαστηκες απο κάποιο γεγονός,είδες κανένα ρεπορταζ η απλά το σκέφτηκες?
Dimitris: κάτι έζησα, πολλά είδα και διάβασα και μετά τα έβαλα στο μίξερ
LF: ΔΛΔ τι έζησες?υπηρέτησες στον Βοτανικό και στην Α.Παρασκευή στους τόπους που εκτυλίσσεται η ιστορία?
Dimitris: νομίζω πως αυτό είναι απόρρητο αλλά θα παρανομήσω. ναι πέρασα κι απ' τα δυο στρατόπεδα
LF: Οντως υπάρχει χρηματαποστολή που περνάει ή περνούσε από τον Βοτανικό?Την έχει "χτυπήσει" ποτέ κανείς?
Dimitris: υπήρχε, δεν ξέρω αν αυτό συνεχίζεται. ευτυχώς κανείς δεν τη χτύπησε. εγίναν όμως μερικές μικρότερες ληστείες σε άλλα στρατόπεδα χωρίς θύματα
LF: Λοιπόν ορισμένες πιο εξειδικευμένες ερωτήσεις.Υπάρχουν πράγματα φετιχ που επαναλαμβάνονται στα βιβλία σου,ρολόγια και γρήγορα αυτοκίνητα
Dimitris: ε φυσικά, μεγάλη τρέλα. δυστυχώς κανένας κριτικός δεν εκτίμησε τις ώρες δουλειάς και μελέτης που χρειάστηκαν για τις αντίστοιχες σελίδες
LF: Ισως ένα μειονεκτημα του βιβλίου είναι η συνεχής αναφορά σ'αυτά τα δύο.Κυρίως στα ρολόγια.Γιατί το κάνεις?Παιχνίδι ή απλά ικανοποιείς την τρέλλα σου
Dimitris: όχι πιστεύω ότι πάει με την τρέλα του ήρωα ο οποίος κοιτάει τους καρπούς των ανθρώπων θέλοντα να δει τι ρολόι φορούν. και επηρεάζεται από αυτό. για τα αυτοκίνητα οι αναφορές είναι σαφώς λιγότερες
LF: Μ'αρεσε πολύ το νοσηρό κλίμα και ο ωμός ρεαλισμός αν το πάω κινηματογραφικά προς Πεκινπα έφερνε,στο δε λογοτεχνικό ύφος οι αναφορές είναι πολλές.Ζονκέ,Ε.Λέοναρντ,Ελλρόυ,Κίνγκ,σ'εχουν επηρρεάσει αυτοί
Dimitris: λοιπόν ο Πέκνιπα είναι ένας από τους αγαπημένους μου σκηνοθέτες. το Straw dogs είναι αγαπημένη μου ταινία. επηρεάστηκα από Κίνγκ και Τζέιμς Τσέιζ
LF: και pulp μυθιστορηματάκια φαντάζομαι
Dimitris: ναι ο Τσειζ θεωρείται τέτοιος άσχετα αν μερικά του είναι κορυφαία. ο Τσέιζ έχει κι ένα με ληστεία χρηματαποστολής το οποίο είχα διαβάσει μικρός. φαίνεται μέσα μου υπήρχε η ιδέα της ληστείας και με τη χρηματαποστολή του ναυτικού βγήκε στην επιφάνεια
LF: Κοίταξε και ο Κιουμπρικ έχει γυρίσει ένα με ληστεία και διάφορες ταινίες έχουν γυριστεί.Το καταπληκτικό του μυθιστορήματος σου (και μοναδικό γιά τα Ελληνικά λογοτεχ.δεδομένα-τουλάχιστον απ'όσο γνωρίζω)είναι ο φοβερός ρυθμός που έχει.Εγώ χθες διάβασα 200 σελίδες απνευστί
Dimitris: ναι αφού σε απειλούσα με τό όπλο στον κρόταφο!
LF: Το βιβλίο πάντως δεν είναι καθόλου "politically correct",οι Αλβανοί δεν είναι ποτέ Βορειοηπειρώτες,είναι πάντα κλέφτες και αχρείοι και κακομοίρηδες,οι γυναίκες είναι μόνο γιά πήδημα.Αφήνω την καταπληκτική σκηνή με την πόρνη στο ξενοδοχείο,όπου λες ότι άλλος στην θέση του ήρωα θα εδινε τα λεφτά και θα έφευγε ενώ ο ήρωας την πηδάει κανονικά (την βρωμιάρα όπως λέει)και την βρίσκει κιόλας
Dimitris: λοιπόν εδώ έχω πολλές αντιρήσεις. οι αλβανοί κερδίζουν τη συμπάθεια του αναγνώστη μετά από τα μύρια όσα τους κάνει ο ήρωας. στο βιβλίο υπάρχει ε΄νας μεγάλος έρωτας που δίνει ανάσες στον εξουθενωμένο αναγνώστη. με τίποτα δεν είναι μόνο πήδημα. ο ήρωας, αυτό το κτήνος, ερωτεύεται!
η σκηνή με το ξενοδοχείο είναι όντως άπαιχτη, μ' αρέσει πολύ κι εμένα, αφού συχνά αναρωτιέμαι πώς μπόρεσα και την έγραψα εγώ!!!!!!!!!!!!!
LF: Μήπως υπάρχει και λίγος Δημήτρης μέσα στον ήρωα?
Dimitris: λιγουλάκι. θέλω τα λεφτά τα θέλωωωωωωωω τα δισ.
άμα έχεις φορτώσει σε σάκους κι έπειτα έχεις κάτσει πάνω σε τρία δσεκατομμύρια είναι άλλη εμπειρία
LF: Πάντως με την συγγραφή βιβλίων λιγο δύσκολα τα βλέπω τα δισ..Μάλλον λάθος δουλειά διάλεξες
Dimitris: όχι ποιος το πε; όταν συμφωνήσω με Χόλιγουντ θα μετακομίσω ή Μονακό ή Καλιφόρνια
LF: Λοιπόν να επανέρθουμε στην τάξη γιατί μας βλέπω να ξεφεύγουμε και να οργανώνουμε ληστεία στο τέλος.
Με συγκίνησε η αναφορά σε ένα αγαπημένο βιβλίο τους Καρχαρίες του Bjernebo
Dimitris: ναι αγαπημένο μου δυστυχώς δεν είχε την αναγνώριση που του άξιζε, θυμάσαι το είχα βγάλει και σε ποστ
LF: Αρρωστημένος συγγραφέας,τεράστιος ο Νορβηγος,αυτοκτόνησε νομίζω
Dimitris: ναι σύγχρονος καταραμένος, αλκοολικός καβγατζής προβοκατέρ, αλλά μεγάλος συγγραφέας. κυκλοφορεί και το Η στιγμή της ελευθερίας, Άγρωστις εκδ. οίκος
LF: Ναι το εχω διαβάσει αυτοβιογραφικό είναι.Μετάφραση του Κούρτοβικ όπως και το ΣΧΟΙΝΙ του Μερι,επίσης και κάποια πολύ καλά του Ρανσμάγιερ,καταπληκτικά...
Dimitris: ξεφύγαμε εδώ λέγαμε για μένα κύριε Λιμπρόφιλε, συνεχίστε τους ύμνους μην ξεχνάτε ότι αυτή τη στιγμή σας σημαδεύω
LF: L.Battisti,Mongol ζεις με τις εμμονές σου?Παρ'ότι δεν καταλαβαίνω Ιταλικά ακούω πολύ Μina και ο Mongol της έχει γράψει πολλά τραγούδια.Επίσης ένα του Battisti που αναφέρεις IL GIARDINI DI Marzο το τραγουδάει και η Μina
Dimitris: ναι να πω πάλι ότι είναι κι αυτά αγαπημένα μου; πάντως οφείλω να ομολογήσω ότι με αφήνετε άφωνο από τις γνώσεις σας. φαίνεται για άλλη μια φορά η πολυσχιδής προσωπικότητα του συνομιλητή μου.
εμμονές οπωσδήποτε, ειδικά ο Μπατίστι αλλά και το συγκεκριμένο τραγούδι
LF: O Battisti είχε κατηγορηθεί για φασίστας?
Κάτι έχω ακούσει
Dimitris: δεν έχω ακούσει τίποτα σχετικό. ξέρω μόνο ότι τον τελευταίο καιρό είχε αποσυρθεί εντελώς
LF: Επανέρχομαι στο βιβλίο,η έμφαση στην λεπτομέρεια (σε εξαντλητικό βαθμό) είναι τόσο απαραίτητη στο θρίλερ?
Dimitris: εγώ πιστεύω πως είναι σε μεγάλο βαθμό. εγώ αγαπώ τη λεπτομέρεια και είναι στο στυλ μου
LF: Μήπως κουράζεται ο αναγνώστης τελικά?Το παρατήρησα το ίδιο και στην Απαγωγή του Εκδότη.Στον Βοτανικό νομίζω ότι λειτουργεί καλύτερα
Dimitris: δεν ξέρω, νομίζω πως όχι. πάντως αυτό είναι το στυλ μου κι έτσι θα συνεχίσω
LF: Η φωνή της συνείδησης του ήρωα του μιλάει συνέχεια,αυτό ορισμένες φορές λειτουργεί καλά και άλλες όχι,πάντως στις χιουμοριστικές στιγμές έχει μεγάλη πλάκα,εκεί που του λεει "είσαι και ευαισθητούλι" ας πούμε..
Dimitris: δεν είναι χιούμορ είναι καθαρός σαρκασμός ή έστω μάυρο χιούμορ.
LF: Σωστά εγώ το διατύπωσα λάθος...Η κριτική ασχολήθηκε με το βιβλίο?
Dimitris: Η κριτική ασχολήθηκε λίγο. νομίζω πως το βιβλίο πέρασε ουσιαστικά απαρατήρητο.
LF: Γιατί?Ο εκδότης δεν σε βοήθησε καθόλου?Οι πωλήσεις του βιβλίου?
Dimitris: ο εκδότης έκανε τη δουλειά του, αλλά οι πωλήσεις παρέμειναν χαμηλές. πιστεύω πως ήταν μια φυσιλογική πορεία ενός νέου σχετικά συγγραφέα
LF: Απαραδεκτο το βρίσκω αλλά τέλος πάντων...Κάτι τελευταίο γιά το βιβλίο.Ο Βοτανικός σαν χώρος/τόπος είναι εφιαλτικός,τόσο κοντά στο κέντρο και νομίζεις ότι είσαι σε καμμιά χωματερή.Νομίζω ότι παίζει καθοριστικό ρολο στην δράση έτσι?
Dimitris: δυστυχώς αυτή είναι η μοίρα των νέων. σνομπάρονται από όλους και φυσικά κι από τους βιβλιοπώλες που δεν εμπιστεύονται μια νέα φωνή. η περιοχή του Βοτανικού φυσικά κι έπαιξε το ρόλο της
LF: Τα δύο αδέλφια είναι τελικά ένας άνθρωπος με δύο πρόσωπα?
Dimitris: Κάιν και Άβελ
LF: Ε όχι τελείως Αβελ...Η ανατροπή στο τέλος πολύ καλή δεν λέω...
Dimitris: οι ανατροπές είναι αγαπημένο μου συστατικό
LF: όπως και το να κλείνεται ο δράστης κάπου,στο γκαράζ ο Μιχάλης και στην Απαγωγή του Εκδότη στην σπηλιά της Λευκάδας ο Πάολο
Dimitris: είστε πολύ προσεκτικός αναγνώστης...
LF: Μπρρρ,πρέπει να κλείσουμε.Μπορείς τώρα να βγάλεις το μαχαίρι από τα πλευρά μου γιατί με πιεζει?Επίσης τα καλωδια από τα χέρια?Γαμώτο....
Dimitris: άντε στη χαρίζω για σήμερα κοίτα να γράψεις τίποτα άσχετο, σ' έφαγα
 



45 Comments:


At 20/11/06 17:44, Anonymous Ανώνυμος

Ποιος είπε ότι "οι μάγκες δεν υπάρχουν πια, τους πάτησε το τρένο"; Δεν είχε διαβάσει το μυθιστόρημα του Μαμαλούκα.
Αυτή είναι η αρχή που θα έβαζα με βάση τα γραφόμενα του λίμπρο για το βιβλίο, αν έγραφα κομμάτι γι' αυτό... Να είστε καλά, βρε παιδιά, μ' αλαφρώσατε την βαρύκαρδη σήμερα με το τσατ σας. Τι να πω; Πρέπει να πάω να κατεβάσω 800 λίτρα Ballantines για να συνέλθω, καθότι "Όσο υπάρχει αλκοόλ, υπάρχει ελπίδα"... Τα σέβη μου!

 

At 20/11/06 18:21, Anonymous Ανώνυμος

Γεια σου librofile, respect τρελο.... (θενκσ και για το λινκ BTW)

λοιπον, εχουμε και λεμε:

1. Το βιβλιο ειναι καταπληκτικο και οσοι δεν το εχουν διαβασει να το κανουν αυριο το πρωι.

2. Το ΣΚ διαβασα και το πρωτο βιβλιο του Μαμαλουκα, το Αλκοολ. Λοιπον, ο ανθρωπος εχει μια απιστευτη ικανοτητα να δημιουργει νοσηρη ατμοσφαιρα. Σε μεταφερει εκει, μεσα στην βρωμα και τον τρομο.....Μεγαλος παραμυθας!

3. Συμφωνω απολυτα για διεθνη καριερα, ταινια κλπ. Το σημερινο μου ποστ συμπτωματικα ειναι σχετικο με ολα αυτα.

4. Εξαιρετικη ιδεα το chat, νομιζω οτι ο Μαμαλουκας ειναι ετοιμος και για live chat με τους αναγνωστες και τις αναγνωστριες του!! (με συντονιστη τον λιβροφιλο βεβαια...)

 

At 20/11/06 19:57, Blogger spiretos72

Λοιπόν θα πάω και γω το Σάββατο να ψωνίσω Μαμαλούκα! Επείσθην με αυτό το ποστ.

Επίσης συνεχίζετε την "κακια" συνήθειά σας να κολλάτε τα σημεία της στίξης με την επόμενη λέξη (παρατήρηση ήταν αυτό :-). Παρατηρήστε πόσο καλύτερα στοιχίζεται το κείμενο του Dimitris (που δεν έχει την κακιά συνήθεια) σε σχέση με του LF (που την έχει).

 

At 20/11/06 20:02, Blogger Librofilo

@scalidi>Τι έπαθες καλέ?Χαίρομαι πάντως που συνετέλεσα να φτιάξει (έστω και γιά λίγο)το κέφι σου.

 

At 20/11/06 20:04, Blogger Librofilo

@nuwanda>Γιά πολλά είναι ικανός ο Μαμαλούκας φτάνει να κουνηθεί λίγο.Ευχαριστώ γιά τα καλά σου λόγια.Live chat πρέπει να το οργανώσουμε.

 

At 20/11/06 20:07, Blogger Librofilo

@spiretos72>Ανεπίδεκτος είμαι,το καταλαβαίνω...Τι να κάνω που πάει το χέρι,άντε να το συνηθισω τώρα στα γεράματα.Παντως στο ένα pc το βλέπω καλό το κείμενο,στο άλλο το βλέπω χάλια.
Να αγοράσετε Μαμαλούκα,θα περάσετε καλά,το εγγυώμαι.

 

At 20/11/06 20:11, Blogger mamaloukas

Αγαπητέ spiretos72 σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. μην πετάτε τα λεφτά σας, όλα είναι μια μεγάλη απάτη. μου παίρνει λίγο χρόνο παραπάνω αλλά τα καταφέρνω. δεν υπάρχει Λιμπρόφιλο (τα γράφω εγώ) κι ο Νουβάντα είναι ο μικρός μου αδερφός τον οποίο δέρνω κάθε μέρα για να μου γράφει αυτά που γράφει.

Κι αυτά τα έρημα τα space που δεν τα πατάει επίτηδες το κάνω, βλέπετε έχω το διαολο μέσα μου.

Φυσικά αυτή δεν είναι η απάντηση μου στο ποστ. αυτή ετοιμάζεται

 

At 20/11/06 22:28, Blogger mamaloukas

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

 

At 20/11/06 23:23, Blogger NinaC

Ευτυχώς, καλέ μου Librofilo, που έγραψες για το βιβλίο. Μαύρος χειμώνα θα περνούσαμε αλλιώς... :pppp

Επίσης το chat σας το βρίσκω εντελώς ξενέρωτο. Ούτε μια κουβέντα δεν είπατε για μένα, έτσι ν' ανάψουν τα αίματα λιγάκι.

Κατά τα λοιπά είμαι Επίδαυρο και μου λείπετε όλοι θανατερά!

 

At 21/11/06 01:48, Anonymous Ανώνυμος

Μπαίνω η αφελής στο blog as usual...Αρχίζω την ανάγνωση,δεν πιστεύω αυτά που διαβάζω(πολύ ενδιαφέρον το βιβλίο,δεν πρέπει να μου ξεφύγει),τρίβω τα ματάκια μου,φτάνω στο chat..."Οπ!,σκέφτομαι,πάμε πάλι πίσω,να προετοιμαστούμε πρώτα ψυχολογικά".Το post αυτό πρέπει να διαβαστεί αντικειμενικά μέσα από την υποκειμενικότητα του.

Ανάβω πουράκι,κάθομαι πιο αναπαυτικά,έφυγα!

Τι έφυγα?Ξέφυγα εντελώς!

Απολαυστικό.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο,να μου το θυμηθείτε.Ούτε και το ότι έγω διαβάζω εσάς τους δύο,με τέτοιο μυαλό που'χω.Σας βάζω 1000 για την τόλμη σας,1001 για την τρέλλα σας και σας εύχομαι,μετά και το σχόλιο του κου Μαμαλούκα,κάποια στιγμή να βάλετε και 1100 στη φιλία σας...

Άντε βρε!Και κουμπάροι με το καλό!

P.S.1:Ψηφίζω να βάλετε και την Composition Doll σε chatoκατάσταση.
P.S.2:Αν γίνει ταινία να προτείνουμε casting!Αν και βλέπω το συγγραφέα για πρωταγωνιστή,αν διαθέτει το κατάλληλο φιζίκ...
P.S.3:Καλέ κε Spireto72 μας(συγγνώμη κιόλας),γιατί έχετε κολλήματα?Χαλαρώστε!Μια χαρά το διάβασα το κείμενο.

 

At 21/11/06 10:11, Blogger Librofilo

@mamaloukas>Λοιπόν,ξέφυγες πάλι παλιόπαιδο.Τα πιάνω απ'την αρχή.
Την Απαγωγή την διάβασα στην Φολέγανδρο,όπου έκανα "οικογενειακές διακοπές",διότι όπως γνωρίζεις στην προσωπική μου ζωή είμαι ένας αφόρητα βαρετός άνθρωπος.Το βιβλίο το διάβαζα στην υπέροχη παραλία του Αγίου Νικολάου με τα παγωμένα νερά.Ο βαθμός που σου έβαλα ήταν μιά χαρά.Εντάξει?
Στην ΟΔΥΣΣΕΙΑ μπορεί να έβαζα 99,στην ΙΛΙΑΔΑ 85,την ΒΙΒΛΟ δυστυχώς δεν την έχω διαβάσει.Επίσης 99 θα έβαζα στις ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ,ΤΑ ΑΝΕΜΟΔΑΡΜΕΝΑ ΥΨΗ,ΤΗΝ ΤΖΕΪΝ ΕΫΡ,στους ΔΑΙΜΟΝΙΣΜΕΝΟΥΣ,ΤΟΝ ΗΛΙΘΙΟ,στους ΑΔΕΡΦΟΥΣ ΚΑΡΑΜΑΖΩΦ,στις ΛΕΥΚΕΣ ΝΥΧΤΕΣ,στον ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ,το ΚΑΘΩΣ ΨΥΧΟΡΡΑΓΩ,το ΑΒΕΣΣΑΛΩΜ,2-3 του Ι.Βερν κλπ,κλπ μοντέρνα μυθιστορήματα.
Το βιβλίο σου αξίζει να μεταφραστεί,θα προσπαθήσω να βοηθήσω,πρέπει να το σκεφτούμε.
Από την απάντησή σου μπορεί να καταλάβει ο κόσμος πόσο διεστραμμένος είσαι,μπορώ όμως να σου θυμίσω τι τραβάει ο συγγραφέας-ήρωας του MISERY του αγαπημένου σου S.King (δυστυχώς δεν το έχω διαβάσει,το θυμάμαι μόνο ως ταινία).
Νά'σαι καλά να έχεις την τρέλλα,γιά να σε διαβάζουμε.
ΨΩΝΑΡΑ....

 

At 21/11/06 10:14, Blogger Librofilo

@Comp.Doll>Σε ζηλεύω που είσαι στην Επίδαυρο και ομοίως μας λείπεις.Το επόμενο chat θα είναι γιά γυναίκες κι'επειδή θα μας οργανώσει ο Nuwanda live chat του συγγραφέα με το κοινό του,θα σε φωνάξουμε να είσαι βασικός συντελεστής.Είναι ντροπαλούλης ο δημιουργός,το γνωρίζεις αυτό.Να περνάς καλά.

 

At 21/11/06 10:34, Blogger Librofilo

@aura voluptas>Το πουράκι είναι Partagas μήπως??Σας υπερευχαριστώ γιά τα καλά σας λόγια.Ξεφύγαμε λίγο,είναι γεγονός.Γιατί δεν προτείνετε κάποιον ως βασικό πρωταγωνιστή στο casting?Γιά μένα ιδανικός είναι ο Vincent Cassel,νομίζω ότι ταιριάζει ως φιγούρα,όπως και ο παλιός Ρουρκ.Να αγοράσετε το βιβλίο είναι πολύ καλό.

 

At 21/11/06 11:59, Blogger spiretos72

@ aura voluptas
Φυσικά! Έχετε και σεις το ίδιο πρόβλημα :-)

@ mamaloukas
Να πω την αλήθεια το είχα καταλάβει, αλλά πάντα μου αρέσε να πείθομαι από τις πετυχημένες προσποιήσεις :-)))

 

At 21/11/06 16:14, Anonymous Ανώνυμος

Ω θεοί του ίντερνετ, ω άντρες Αθηναίοι, Ω θεέ του μπλόγκερ
έπαιζα με τα σχόλια κι έσβυσα το σεντόνι μου!
Ω τι μοίρα άδικη είναι αυτή που κατέτρεξε τα γραπτά μου!
δεν πειράζει κλείνομαι στον εαυτό μου κι ετοιμάζομαι να τραβήξω το γολγοθά μου.
Αουρα καλή μου σας ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια. ο Λίμπρος στάθηκε άτυχος, γνώρισε εμένα.

 

At 21/11/06 16:20, Anonymous Ανώνυμος

Θλιμμένε, σου πάει γάντι το μελόδραμα. προκαλείς σπαρταριστά γέλια. υποσχέσου μου ότι θα γράψεις ένα μια μέρα...

 

At 21/11/06 16:21, Anonymous Ανώνυμος

α, και σου δίνω και ένα δικό μου σταυρό να κουβαλήσεις στο γολγοθά σου, εγώ κουράστηκα. ουπς, νάτος στον έριξα πάνω σου...χα χαχα

 

At 21/11/06 16:30, Blogger Librofilo

@mamaloukas>Καλέ τι έκανες...Προσπάθησα να το επαναφέρω το σχόλιο και δεν μ'αφηνει.Μπορείς να σταματήσεις να πειράζεις τα σχόλια και να τα αφήνεις στην μοίρα τους?Please...

 

At 21/11/06 16:33, Blogger Librofilo

@scalidi>Πάει,λάλησε ο σαλός...

 

At 21/11/06 16:34, Anonymous Ανώνυμος

ρε δια-blog-ομενοι, πως εσβησε ο ενας comment στο blog του αλλου?

ποιανου ειναι τελικα αυτο το blog?

ποιος διοικει τελικα αυτην την χωρα? :)

 

At 21/11/06 16:40, Anonymous Ανώνυμος

nuwanda, μάλλον φταίει που του έριξα πάνω του το σταυρό του αφιονισμένου...μ' αρέσει η πολιτική διάσταση που έδωσες στα σχόλια...

λιβροφίλε μου, τρελάθηκε εντελώς από την πολύ ίντριγκα που γράφει

αντί να κάνουμε σιέστα, εμείς μπλογκάρουμε, μάλλον πυροβολημένοι είμαστε...να σκεφτείτε ούτε η τενοντίτιδα δεν με πτοεί για να γράψω

 

At 21/11/06 16:42, Anonymous Ανώνυμος

κρίμα για το "σεντόνι" κι ήταν πολύ ωραίο... ;(((

 

At 21/11/06 16:47, Anonymous Ανώνυμος

μαμαλούκ, πέρνα να σβήσεις και κανένα από τα δικά μου, προσφέρονται

 

At 21/11/06 16:52, Blogger Librofilo

@nuwanda>Έλα ντε,πως το έσβησε...Θα μπω και εγώ στο δικό του να σβήσω τα σχόλια της Comp.Doll...

 

At 21/11/06 17:03, Anonymous Ανώνυμος

...επιτελους πρεπει να λαμψει η αληθεια, να πεσουν οι μασκες....

who is who?

 

At 21/11/06 17:49, Blogger mamaloukas

Βρε σαλεμένα, βρε που το παίζετε και χάκερς που μάλλον χάρακερς είστε δεν έχετε δει που στα σχόλια όταν έχετε κάνει λογκιν (Τζονι Λόγκαν) βγάζει ένα σκουπιδοντενεκέ;
στα δικά σας σχόλια; ακόμα kai σε αλλουνού μπλογκ;
ε αμά τον πατήσετε και μετά δώσετε και νέο ΟΚ σαν τον μεγιστο χρήστη εμένα, το σβύνετε.
Σκαλιδη το χω το σεντόνι αλλά δεν το ξανανεβάζω. αφού η μοίρα αποφάσισε έτσι...
σου στέλνω και μέιλ εσένανε τρέχα να περιμένεις
νουβάντα τα κανα θάλασσα και δεν μπορώ να τα συμαζέψω

 

At 21/11/06 17:57, Anonymous Ανώνυμος

ελπίζω να μην παίζεις με τα νεύρα μου σήμερα, δεν αντέχω άλλες αναμονές. στείλτο και στο εναλλακτικό μέιλ που έχεις, αν αλήθεια μου έστειλες, να μην περιμένω η καψερή...

 

At 21/11/06 18:05, Blogger mamaloukas

δεν μπορώ να μπω στο ιν γαμώτο μου θα στο στείλω κι όταν το κανω θα σου στείλω σμσ κουλ

 

At 21/11/06 18:13, Anonymous Ανώνυμος

τι στο καλό ανάδρομος Ερμής με έχει καταραστεί πια; ξεματιάστε με παρακαλώ, για να φτάσουν τα μέιλ, να γίνουν οι δουλειές μου, να πάψω να είμαι στην τσίτα, είναι και η ντολ στην επίδαυρο για να μου συμπαρασταθεί...

 

At 21/11/06 18:51, Blogger Librofilo

@mamaloukas>Ξανανέβασε το,το γαμημένο...Εάν καποιος μπει γιά πρώτη φορά θα νομίζει ότι απαντάω στο πουθενά.Είπαμε να δικαιώσω τις τελευταίες γραμμές του προφίλ μου,αλλά όχι κι'έτσι..Please

 

At 21/11/06 18:55, Anonymous Ανώνυμος

λίμπρο, έχει πρόβλημα δεν μπορεί να μπει.. το ξέρω γιατί περιμένω μέιλ και δεν μπορεί να στείλει. είπαμε μας καταραστήκανε σήμερα. άντε να δω πώς θα σπάσει η γκαντεμιά επιτέλους

 

At 22/11/06 03:07, Anonymous Ανώνυμος

Με τον αέρα του θριάμβου σας χαιρετώ! Τα voodoo μου πέτυχαν το σκοπό τους για άλλη μια φορά. Το πρωϊ ήμουν επιφυλακτική, το βράδυ όμως αποφάσισα να ακούσω το ένστικτο μου. ΝΙΚΗ. Yes!

@ Spiretos72: Μου αρέσουν οι παρατηρήσεις,διορθώνομαι,ευχαριστώ. Κι εσείς όμως δεν δίνετε σημασία στις συμβουλές μου. Πάμε πάλι: Χαλαρώστε! Προτείνω γιόγκα.

@ skalidi: Ο ανάδρομος μας τελείωσε από το Σάββατο. Ρίξτε αλλού το φταίξιμο. Στη αρνητική σκέψη ίσως? Διώξτε την. Ξουτ! Ξέρω κάποια αποτελεσματικά κόλπα με τα κεριά της Composition, εδώ μέσα όμως είμεθα "σοβαροί".

@ mamaloukas: 'Οντως ήταν ωραίο το κλινοσκέπασμα,κρίμας. Ευτυχώς που πρόλαβα να σημειώσω τις μέρες και τις ώρες του επισκεπτηρίου! Ακτινογραφία δεν ξέρω αν θα φέρω. Κάποια πράγματα είναι για λίγους κι εκλεκτούς...
Να πάτε στη χωματερή, να βρείτε το περιεχόμενο του σκουπιδοτενεκέ. Μην εκθέτετε φίλους.

@ librofilo: Πράγματι ο Cassel έχει αυτό το μάτι το τρελλό, το διεστραμμένο, θα διαβάσω το βιβλίο και μετά θα καταλήξω. Ο Rourke είναι τελειωμένος κι εμείς δεν έχουμε κλείσει καν σκηνοθέτη!

@ librofilo: You said the F word!!! Χμμμ....Με εκπλήσσετε ευχάριστα...

 

At 22/11/06 08:51, Blogger mamaloukas

aura ξανανεβάζω το σεντονάκι με την ούγια μόνο για σας. για ακτινογραφία διαβαστε καλύτερα: μπορείτε να φέρετε και μιας φίλης σας

κι εγώ το παρατήρησα ότι ο Λιμπρο ανέφερε την κακιά λέξη. είδατε πού κατάντησε μαζί μου;
Θλιβερόν

ΣΕΝΤΟΝΙ
ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΕΝΤΟΝΙ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΕΔΩ ΠΑΕΙ ΠΙΟ ΠΙΣΩ ΕΚΕΊ ΟΠΟΥ Η ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ΕΚΑΝΕ ΚΟΜΜΕΝΤ ΝΤΙΛΙΤ ΜΠΑΙ ΔΕ ΑΟΥΤΟΡ ΡΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΜΟΥ
(ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Ο ΑΟΥΤΟΡ, ΠΟΛΥ ΑΟΥΤ ΟΜΩΣ ΠΗΓΕ)

Γνώρισα τον αξιότιμο κύριο Λιμπρόφιλο μέσα από τα μπλογκς. Με κέρδισε το προφίλ του, το ομολογώ. Τόσο που το ’χω μάθει απέξω τόσες φορές που το περιγράφω σε φίλους. Μ’ έπιασε στο τεμπέλης, στα μαλτ, στο ποδοσφαιρόφιλος, στην οδήγηση, στο μίσος προς την Αθήνα (για τον Πειραιά δε λέω τίποτα έχω πολλούς φίλους εκεί και αναγνώστες) για τους χουλιγκάνους, τους ελληναράδες, τους συγγραφείς που δίνουν συνεντεύξεις (φυσικά δεν εννοούσε εμένα αφού όντας υπερβολικά διάσημος δεν μπορώ να κάνω αλλιώς)

Ομολογώ ότι με κέρδισε η αντικειμενικότητα, η ανοιχτή ματιά (έχει όμως και πολύ θέα το γραφείο του), η ευκολία να λέει τη γνώμη του για κάθε βιβλίο απαλλαγμένος από τα «φρένα» που έχουμε εμείς που γράφουμε επωνύμως.
Επίσης βρήκα κι εγώ έναν φανατικό του Τρέιβεν όπως είπε κι εκείνος, έναν από τους αγαπημένους μου. Έτσι λοιπόν έγραψα και εγώ μερικά σχόλια. Κι όπως συμβαίνει στους μεγάλους έρωτες το ένα φέρνει το άλλο.
Έτσι φτάσαμε σε σημείο να του χαρίσω κι εγώ την απαγωγή μου. Λάθος λέτε; Για εκείνον ναι τελικά. Ας δούμε γιατί.

Ο Λιμπρόφιλος διάβασε την απαγωγή σε ειδυλλιακό ξενοδοχείο ποιος ξέρει με τι συντροφιά. Σχημάτισε τη γνώμη του και την έγραψε. Ο προσεκτικός αναγνώστης του μπλογκ του θα θυμάται ότι με είχε βαθμολογήσει με 68. Νομίζατε ότι είναι η βαθμολογία μου; Όχι φίλοι, είναι η χρονολογία γέννησής μου. Η βαθμολογία είναι 100, το άριστα δηλαδή, που ο Λιμπρόφιλος θα το έβαζε μόνο στην Ιλιάδα και στην Βίβλο (εκεί νομίζω θα έβαζε 99).
Όμως, φίλοι, μια μυστηριώδης σέτα άλλων συγγραφέων τον υπέβαλε σε ποιος ξέρει τι τηλεπαθητικά βουντού απειλώντας τον ότι θα επηρεάσει τις ορδές των αναγνωστών του να επαναστατήσουν και με συντονισμένες ενέργειες να μπουν όλοι μαζί στο μπλογκ του κι εκείνο να καταρρεύσει. Έτσι υπακούοντας στην μπότα του δυνάστη δεν έδωσε το όσκαρ σ’ εμένα (είχα ράψει και κουστούμι) αλλά σ’ ένα ολιγοσέλιδο μυθιστόρημα μ’ έναν τίτλο αντάξιο για τον Πέρσι το φύλακα του δάσους. Το κουρδιστό πορτοκάλι ή πουλί ή κάτι τέτοιο.

Ο κ. Λιμπρόφιλος απολογούμενος λέει ότι με στεναχώρησε λιγάκι. Δε με στεναχώρησε λιγάκι. Έγινα έξω φρενών. Λύσσαξα και μάσησα ένα σιδεροδοκάρι μιας ίντσας, έδωσα ένα τρομερό καρατοχτύπημα κι έσπασα τη μαρμάρινη είσοδο του Ταζ Μαχαλ κι έπειτα δάγκωσα τον εαυτό μου. (ξεφεύγω).
Όμως ορκίστηκα ότι στο επόμενο θα πάρω τα μέτρα μου.
Έτσι φτάσαμε λίγες μέρες πριν όπου παρέδωσα και το άλλο μου βιβλίο αστυνομικών προδιαγραφών. Το μεγάλο θάνατο του Βοτανικού.
Εδώ φίλοι αποφάσισα να παίξω στα σίγουρα
Ξήγησα αμέσως στον άτυχο κ Λιμπρόφιλο πόσα απίδια περιείχε ο σάκος που κρατούσα. Περιείχε ένα μαύρο μάγκνουμ. Έτσι του το κόλλησα στον κρόταφο και τον ανάγκασα να διαβάσει το βιβλίο σε 2 ώρες, ας έκανε κι αλλιώς. Όταν δε έγραφε το ποστ τον ανάγκασα σε άλλα μαρτύρια όπως ομολογεί στο τέλος του τσατ
Και να φίλοι, έγραψε καλύτερα λόγια. Έβαλε βαθμό 101 αλλά εγώ σαν μετριόφρων που είμαι του το κατέβασα σ ένα πασοσκικό 1985 δηλ 85.

Πιστεύω ότι η μέθοδος απέδωσε και τη συνιστώ και σε άλλους συγγραφείς.
Όλα τ’ άλλα είναι ιστορία πια.
Αχ, όταν άνοιγε ένα απλό μπλογκ μπορούσε ποτέ να φανταστεί ότι θα κινδύνευε η ζωή του από έναν ασταθή πνευματικά συγγραφέα; Όχι φίλοι. Έτσι είναι και η ζωή. Περιττό να σας πω ότι τον Απρίλιο θα βγει το νέο πόνημα κι ο Λιμπρόφιλςο έχει ήδη γράψει το διθυραμβικό δεκαπεντασύλλαβο του. Τι βαθμό να μου βάλω;

ΤΑΙΝΙΕΣ ΜΕΤΑΦΡΑΣΕΙΣ
Ο γιατρός δέχεται μόνο με ραντεβού. Για να κλείσετε ραντεβού τηλεφωνικά θα πρέπει να έρθετε από το γραφείο.
Για να κλείσετε ραντεβού για τα δικαιώματα της ταινίας και για μετάφραση κάθε δεύτερη Τετάρτη 12 με 1 το μεσημέρι (χώρες που δεν έχουν αγοραστεί τα δικαιώματα: Μαλάουι, Ολλανδικές Αντίλες, Τουρκμεμουτζαχεστηκαμάν)
Παρακαλώ να έχετε μαζί σας τα βιβλιάρια του Ικα σφραγισμένα με την πεντάλφα και μια ακτινογραφία θώρακος. (οι γυναίκες μπορούν να φέρουν οποιασδήποτε γυναίκας).
ΤΕΛΟΣ ΣΕΝΤΟΝΙ ΤΕΛΟΣ ΣΕΝΤΟΝΙ

Συγχαρητήρια στα κιτρινόμαυρα διαβολάκια για την επιτυχία τους απέναντι στα ζαλισμένα ιταλάκια.
Βρε Καρλέτο (Αντσελότι) αφού σαν μίστερ δε σε θέλει το Ολυμπιακό στάδιο, τι το ζορίζεις;

 

At 22/11/06 08:53, Blogger mamaloukas

Καλή μας Aura τώρα το είδα: 3 κι εφτά το βράδυ; πάλι ξενύχτι;
Σας χαίρομαι

 

At 22/11/06 10:22, Blogger Librofilo

@mamaloukas>Σ'ευχαριστώ που το "ξανα-ανέβασες"το σχόλιο.Χθες,νύχτα μαγική...

 

At 22/11/06 10:23, Blogger Librofilo

@aura voluptas>Σκηνοθέτης ο Ταραντίνο (εφαρμόζει απόλυτα στο πνεύμα του βιβλίου),εκτός και αν πάμε στον D.Lynch γιά πιό φευγάτο ύφος.

 

At 22/11/06 13:19, Anonymous Ανώνυμος

Αγαπητοί μου, άνθρωποι σαν έμένα και το λίμπρο που δεν βρίζουμε συνεχώς, μάλλον μπορούμε να βρίσουμε πιο αποτελεσματικά, όταν το αποφασίσουμε...διαφωνείτε;
Πώς εξηγείτε ότι όταν κάποιος θέλει να βρίσει, πρώτα μου ζητάει την άδεια, λες και είμαι δεσπότης;

 

At 22/11/06 17:07, Blogger mamaloukas

Bre Σταυρούλα απ' τις 13 20 που έβαλες το σχόλιο ντρέπεται να μπει άνθρωπος να σχολιάσει και θες και να βρίζουνε μπροστά σου:)))))))))))

 

At 22/11/06 17:32, Anonymous Ανώνυμος

έχει τακτ ο άνθρωπος, μη μου τον πειράζεις και τον κάνεις να ντρέπεται περισσότερο

 

At 22/11/06 21:08, Blogger Librofilo

@mamaloukas+scalidi>Συγγνώμη έπρεπε να σχολιάσω κάτι?Αφού έχει δίκιο η Σταυρούλα τι να βγω να πω τα αυτονόητα?Δεν είδατε που σήμερα ανεβάσαμε ποστ με τον Nuwanda παρέα?

 

At 22/11/06 23:22, Blogger mamaloukas

όταν γράφω ντρέπεται να μπει άνθρωπος εννοώ τον Λιμπρόφιλο; έμεινε μόνος του στον κόσμο και δεν το κατάλαβα;
θα με τρελάνετε

 

At 22/11/06 23:49, Anonymous Ανώνυμος

@librofilo+nuwanda: Έξοχο το post στο book attack. Το γράφω εδώ διότι πολύ σωστά ο nuwanda δεν επιτρέπει σχόλια και δεν επεκτείνομαι περισσότερο.

@librofilo: Όχι Lynch, too surreal! Καλύτερος ο Tarantino (ωχ! αν τον θεωρείτε ιδανικό φαντάζομαι ΤΙ θα έχει γράψει ο άνθρωπος ! ).
Μπορώ να "δω" τους τίτλους να πέφτουν...
Written by Demetrios Mamaloukas - Produced by Librofilo & co - Directed by Quentin Tarantino.
Ρίγη συγκίνησης...

@mamaloukas: Το "σεντόνι" σας το είχα διαβάσει προσεκτικά! Μην προσπαθείτε να με παραπλανήσετε, μάταιος κόπος. :-)

Σας ευχαριστώ για τη χάρη ... Θα το κάνατε όμως ούτως ή άλλως ...

Από τότε που ανακάλυψα ότι οι 24 ώρες της ημέρας δε μου αρκούν, οι μικρές ώρες μπερδεύτηκαν με τις μεγάλες. Η volupt-ένια φύσις μου ξαγρυπνά ...It's beyond my control (αγαπημένη ατάκα) !

@librofilo: Ελπίζω το χιούμορ μας να μην παρερμηνευθεί σε "sucking up to ... whatever" (καταλαβαίνετε τι εννοώ). Αλλαγή πλεύσης...

 

At 23/11/06 13:11, Anonymous Ανώνυμος

@mamaloukas> ε, καλά έχω και 7 βαθμούς μυωπία και είδα "ο άνθρωπος" και όταν λέμε "ο άνθρωπος" εννοούμε o librofilo...

 

At 23/11/06 16:13, Blogger Librofilo

@mamaloukas+scalidi>Σωστά διότι ένας είναι ο Ανθρωπος...Αντε Δημήτρη καλά να περάσεις στο Ναύπλιο και πρόσεξε αυτούς που θα σε κερνάνε,έτσι?Περιμένουμε ποστ αφιερωμένο στην Συνάντηση

 

At 23/11/06 16:39, Anonymous Ανώνυμος

τώρα θα πάει; μπορεί να κατέβω κι εγώ για δυσάρεστο λόγο, όπως καταλαβαίνετε, έχω δει και άσχημο όνειρο...
να περάσει υπέροχα και να βάλει και φωτο του τόπου μου παρακαλώ στο ποστ, άλλη φορά κερνάω όλους μπίρες και ουζάκια στην παραλία, με ευχάριστη αφορμή, και φαγάκι στο σπίτι από τα χεράκια της μαμάς (π.χ. υπέροχο ψητό στο φούρνο με τα ξύλα, δεν έχετε φάει τέτοιες πατάτες)

 

Δημοσίευση σχολίου

~ back home